loringamze kizlar bu lanet virrus piskljmizi bozdu kizimin 2. doz menejiti var 13 aylk oldu ilki 9 ayinda yapilmisti ama bu durumdan oturu goturemiyrm hastnye korkuyorum ne yapablrm allah askna nasil yapssm.
Sema6666 loringamze saglik ocagi vurmuyormu igneyi bize vurduklarni solediler bn saglik ocagina yaptircm
Eylullmomss Bende 6.ay aşını nasıl yaptiricam merak ediyorum sonuçta sağlık ocağında da virüs olabilir ve Emziriyorum ben ya kaparsam virüsü çocuğum mamada yemiyo ek gıdada yemiyo napar çocuğum bensiz