Meltem53 Menenjit asinin ikinci dozu yapilacakti bu ay 7 aylik ogluma. Doktorumuz haftaya gelin dedi ama ben evden cikmak istemiyorum. Bu asiyi sonraki aylara erteleyebilir miyim bilemiyorum. Bu durumu yasayanlardan destek lutfen!
TuubaNil Meltem53 Bizde de durum tam tersi. 13 aylık olacak ve bexsero aşısının 3. Dozu var ve ben 1 hafta önce yazdım doktora erken yaptırabilir miyiz diye. Bizim doktorumuz 1 ay erteleyelim dedi ve bende ertelendiği için hiç rahat değilim
Ygtbrk Meltem53 merhaba bende ikinci dozu yaptıracaktım doktora dedim ki virüs var gelmesek nolur bana gelmeyin hastaneye erteleyelim dedi ne zamana ertelicez dedim 2 ay sonra falan dedi oğlum 5 aylık bende gitmedim hastaneye nolur olmaz
Sevvaldal Meltem53 ayni durumdayiz. 7 aylik bebegim. Bexero ve rotanib ikinci dozlari olacakti. Gelmeyin dedi. Erteledik.
Bengisu_dunya Bende aynı durumda kaldım rota aşısının 2. Dozu vardı. Doktoru aradım aşıyı kesinlikle yaptır bu salgından sonra menenjit ve rota salgını bekliyoruz dedi. Önleminizi alın gidin muhakkak
melis_duru Bengisu_dunya bu salgından sonra menenjit ve rota salgını mı 😱😱 biz ne zaman huzurla yaşayacağız ya
Janss Meltem53 O zaman takvimi mutlaka doktorunuzun takip ettiği şekilde ayarlayabilirsiniz. Aşıların etkinliği için doz aralığı önemli.
Meltem53 Janss biliyorum fakat araligi genisletemez miyim doktorum gel diyor ama baska goruslere de ihtiyacim var
Begum64 Meltem53 doktorunuz gel demiş zaten, genisletilebilecek aralık olsa söylerdi size. Ertelemeden yaptırın bence aşısını.
Ankarali Meltem53 halam. Çocuk Dr arkadaşımın çocuğu için arayıp sordum ikinci doz menenjit vardı sakın evden çıkmasınlar aşı ileri bir tarihte de yapılır bir şey olmaz ama sakın çıkmasınlar dedi
Ankarali Meltem53 özel hastanede mi Dr? Eğer öyleyse özel olduğu içindir diye tahmin ediyorum çünkü bi çoğunun işler kesat
Meltem53 Ankarali ben de ayni seyi dusunuyorum o yuzden sordum benim durumda olanlar vardir diye. Cok sagolasin icim rahatladi