İyi geceler hanımlar, 10 gün önce d vitamini aldım eczaneden. Şu an dikkatimi çekti son kullanım tarihi 12/2019 yazıyo. Bebeğim bir buçuk aylık. Çıldırmak üzereyim böyle bir ihmalkarlık nasıl yapılır ya. Başınıza hiç böyle bir şey geldi mi? 10 gündür kullandı, bir şey olmaz inşallah 🥺