Tatimoo duplac benim oglumada fayda etmedi gliserinli kansuk fitil aldım oda faydalı oldu diyemem ağlıyordu resmen çocuk en son sarı kayısı 4 tane bi tanede armutun yarısını pişirdim yedirdim koca bir kase öyle 3 4 kaşık değildi yani epey yedirdim sabah uyanır uyanmaz çocuk bezini doldurmuş taşmıştı hala çok faydasını gördüm ve günlük yapıyorum hemen hemen bu gün yapmadıysam ertesi gün yaptım o şekilde aştı çok şükür bi deneyin derim