merveasm Kızlar sezeryan olalı 24 gun oldu ama hala agrılarım devam ediyor normal mi? Tamamen geçmedi yani? Bugun de böyle tam dikiş yerlerim. Batıyor gibii hissediyorum neden acaba
deletedmom247 merveasm Normaldir sanırım benimde kırkıma kadar anca geçtii bünyeye göre bazıları hemen iyileşiyor bazıları uzun sürüyor 😏
Ebrs merveasm normal canim. Ilk 1 ay her hareketine asiri dikkst et agir kaldirma. Sonrasinda da agri hissedebilirsin arada bi ama tani asirisi anormaldir dikkat etmen lazim. 10 ay oldu dogum yapalı. Tamamen geçmesi 1 bucuk ay falan surdu ama tabi arada bi zorlayinca agriyordu onun dışında durduk yere oyle bi agri sızı olmadi
Elifhanim Usutmus olabilirsin ondn dolayi olabilir bnde sezeryan olali 34 gun oldu ama ara ara agri oluo ayaklarini sicak tutmaya bak
Murduy Bnmde 20 gün oldu hhala sızlıyor özellikle dikiş baş yerleri, morarmalar var orta yerlerinde dikişlerin yanmalar devam ediyor ara ara
Masalimmm Murduy ohoo daha çok edecek Sezeryan yüzünden sakat gibi kaldim artik bi supurge aciyorum bel agrisidan yâşayamiyorum artik
Tosbigim2020 merveasm bende ilk 15 gün o batar gibi ağrıdan oldu sonra geçti tamamen. Ağır falan da kaldırdım keşke kaldırmasaydım. Sen dikkat et 1 ay koruman lazım