Gazi var galiba çünkü benim kızım gazı olduğu zaman hem emmek isterdi hemde ağlardı susturana kadar canım çıkardı uyku desene bi saatte bir sonra altını açtım bazen yağ bazen kremle masaj yapıp rahatlatmaya çalıştım gazını çıkardıkca birde serinledikce rahatlar sevinirdi