Seher10 canım bak benim de bebeğim çok ağlıyordu gazı çıksa da ağlıyordu hala aglıyor gece 3 de 4 de uyuyordu gündüzleri hiç uyumuyordu Komşum hamak verdi onda sallaya sallaya uyuttum öyle alıştı gece uykusuna da geçerken saat 11 de giriyorum odaya zifiri karanlık yapıyorum emZiriyorum sallıyorum uyumazsa karanlıkta yatırıyorum aglıyor falan sonra tekrar sallıyorum uyuyor böyle yapa yapa şuan akşam 11 de uyuyor sabaha kadar hiç uyanmıyor biraz sabırlı olmak lazımmış çok zor biliyorum ve şunu söyleyim sana çok akıllılar bizim kucağımızı alacağımızı bildikleri için alana kadar ağlıyorlar