Bebeğim 6 ay 14 günlük. Meme + mama şeklinde besleniyoruz. Yavaş yavaş ek besinlere başladık. Iki gündür beslenmeden sonra kusuyor boğazında bisey varmis gibi öksürüyor. Önce dikkat çekmek için yapıyor sandık çünkü içten gelen öksürük değil. Bugün içimiz rahat etmedi kusması da devam edince doktorumuza götürdük. Reflü dedi 😳 bu zamana kadar böyle birşey yoktu. Ilk zamanlar olmayıp sonradan reflü olan oldu mu. Reflü bebeklerde nelere dikkat etmek lazım 🤔