Benim kızım tv ye bakmaz telefonuna bakmaz sadece günde beş dk anneyi seviyorsan alkışlayı acıyorum ordan alkış yapmayı oynamayı öğrendi herkesten önce emekledi oturdu çok güzelde yemeğini yiyor mahsalalh her yemeğini kendim hazırlarım hazır asla bisey vermem 10 aylık arada bizim yediğimizi yiyor farklı gelsin diye yoksa herseyini ben kendimyapigorim suan çocuğuma yetiyorum ikinciye de yeticegimi biliyorum o zaman Doğum yaptığımda kızım tuvalet eğitimine başlamış olucam tabiki zorlanicam kendi yemeğini kendi yicek özel yemek yapmicam o kolaylığım olucak kendime güvenirsem ikisini beraber büyütürüm bunu neden söyledin derseniz gecende gene böyle bi soru sordu bi bayan dengesizin biri bana verirsin telefonu eline senin gibiler böyle yapar dedi tabi kalayı yedi cevap bile vermedi sizden ricam insanları bilmiyorsunuz yargılamayın ben kendime güveniyorum yaparım diyorum başarırım diyorum başarırım gene o bayan çıkıp söyler diye yazdım teşekkürler 😘