Ben calismiyorum esimde evde ama bende ayni dusuncelerdeyim bir iki kere markete cikmistim biraz usutmusum nasil olduysa iki gundur otelere kaciyorum atesolcer elimde bakiyorum surekli hasta olursam oglum ne olacak diye korku icindeyim ki sizin gibi olsam daha fazla evhamlanirdim ama yapacak birsey yok tedbirlerinizi ust seviyede tutun kapidan giriste dezenfekte olun mont canta kiyafetleri kullanim alanlarinizin disinda tutun balkona asin mesela artik tedbir bizden takdir Allahtan insallah atlatiriz