Hanımlar iyi geceler.
yakın bir arkadaşımın 2 evladı var biri 3.5 yasında biri 13 aylık.
yaklasık 10 gündür hasta idi doktor zatürre dedi nefes alıp vermede de zorlandığı içim corona şüphesi ile test yapıldı çok şükür negatif çıktı. Tüm bu süreç içinde adeti bir hafta geçmiş ama aklına bile gelmiyor tüm bı koşturmalar yapılırken tomografi çekiliyor vs şeyler. Sonra bir bakılıyor ki en son 5 haftalık hamile. Kendi doğum doktoru ve ayrı iki hekim bebeği alma taraftarı ne yazıkki😔 aranızda böyle olan duyan bilen varmıdır? Arkadasım kesinlikle aldırmak istemiyor ama eşi istekli🥱