Hazal89 EymeninAnnesi0212 ben bir kadeh şarap içtim 3 saat sonra emzirdim dert etme bira güzel süt yapar bir kereden bir şey olmaz
Prensesannesiii26 EymeninAnnesi0212 evet canım altı saat sonunda komple sagdim onu döktüm ama sakın lavaboya değil çiçek dibine dok daha sonra da emzirebilirsin güvenle 🤗🤗
Sanemsoz Ben alkol konusunda çok zorlanmıştım hamileyken çünkü etrafımda herkes içiyordu( hele yazın sahilde kordonda vs) nitekim içmedim,kızım 2,5 aylık alıştım içmemeye ama büyüsün içeyim diye dört gözle bekliyorum😁🙈
ozlemo Sanemsoz al benden de o kadar uzerine oglum istahli sutum yeterli gelmiyor bazen uzuluyorum sutum bol gelsin de icmemeye de raziyim 🙏🏻
Azizeguney EymeninAnnesi0212 evet çocuğun uyku saatine denk getiriyordu sağmıyordu kendisni zaten yediğimiz içtiğimizde 2 saate geçiyormuş sütümüze o sırada da içtiğin biranın alkolü vücuttan atılıyor
Prensesannesiii26 EymeninAnnesi0212 rica ederim canım benim doğum günün de şimdiden kutlu olsun o zaman 🥳🥳
Kado87 EymeninAnnesi0212 ben icmistim 2 saat sonra emzirdim sikinti olmadi oyle abartmadim ama birayi
Happytwins EymeninAnnesi0212 canım o kiloyla orantılı diyorlar. Bende çok araştırdım . 8 saatte temizleniyor ve ilk sütü vermeyin sağıp dökün diyorlar ama ben güvenemedim 24 saat emzirmedim içtikten sonra. Zaten mama destekli gidiyoruz çok emmiyorlardı. Herhangi bi problem yaşamadım.
EymeninAnnesi0212 Happytwins benimki sadece emiyor diğer türlü mama verip hiç düşünmezdim aslında o süredede sağardım ama benim için vakit önemliii 🍀
Happytwins EymeninAnnesi0212 sütünüz yeterliyse sağıp dolaba koyun o zaman :) evet mamayla daha kolay bu olay cidden. Keşke anne sütümüz yetse ama napalım:)
Tahax EymeninAnnesi0212 bu arada bira çok iyi süt yapıo bi abla vardi o hep içerdi kızı 6 yaşında göğsünden hala daha süt geliyo canmm bn gözlerime inanamadım 🤦♀️
EymeninAnnesi0212 Mucizeem malesef sırayı kaçırdın 😂 dört aydır annelik yapıyorum iki bira içeyim dedim annelik elden gitti daha içmeden sormamla 😂
Janss EymeninAnnesi0212 4 saat emzirmemek/ alkolden yarım saat/1 saat sonra sağım yapmak gerekir anne sütüne ulaştığı pik nokta o zaman olduğu için. Sütünüz de artabilir,bira mayası baya baya süt arttırıyor. ☺️
Zozdemir EymeninAnnesi0212 öncelikle mutlu yillar 🌼 valla ara sira bir iki bira ben de iciyorum sagmiyorum da sonrasında. Uyku vaktine denk getirip 4 5 saat sonra emziriyorum. Bebegim 5 aylık 3 kez falan icmisimdir ilk baslarda hic icmedim. Hamileyken de balayimizda bir kez bir birayi paylaşmıştım esimle o kadar. Bu arada hamile olup ya da emzirip de icki icmek isteyen ama icemeyen riske atmak istemeyen arkadaslara da onerim metro gross marketlerde alkolsuz bira var tadı ayni bira gibi ben her gittigimizde birkac tane aliyorum. Baska yerde bulamadim. Clausthaler markasi. Hamileydim dugunumde de bunu ictim. Sut yapiyor mu diye pek dikkar etmedim ama mayalı sonuçta yapiyordur :) hem bira keyfinden mahrum kalmayıp hem alkol almak istemeyenlere tavsiye ederim :)