Arasveannesi68 biz de yaşadık canım ama çok yoktu biz de içme suyunu kaynatıp ılıdıktan sonra 1,2 çay kaşığı karbonat atıp iyice çözülübce biz bezle sürüyordum günde 2×3 kez sonra doktor bi damla verdi toz şeklinde yaptık bir de ondan yaptım bi süre sonra geçti