Arkadaslar pamukcuk yasayan oldu mu nasıl gecirdiniz. Doktor bir ilaç vermisti gğndd 1 2 kez yaptık geçmedi pek ama sorun yaşamıyorduk önemsemedim simdi biberon almıyor zaten meme reddi yaşıyordum üstüne bu cıktı iştahsızlaştı mı yoksa ağzı acıdığı icin mi almıyor bilemiyorum 3 aylık bu arada