Daghandogukan34 bende ekmek tarifi diye bi bost açıçaktım ki sizin postunuzu gördüm 😂😂
normal Trabzon ekmeği
4 su bardağı su
2 su bardağı ılık su
1 yemek kaşığı maya
1 2 adet küp şeker ve göz kararı tuz
hepsini karıştırıp güzelce yoğurup sıcak bi yere koyup ağzı kapalı bi şekilde 30 dk dinlensin havasının alıp tekrar yoğurup ağzını kapatıp tekrar dinlensin bi 30 dk
ondan sonra şekil verip yağlayın, kağıdın üstüne koyun fırını 200 dereceye ayarlayın şimdiden afiyet olsun
şekli kötü olabilir 😬😬
https://hizliresim.com/Z6eOUc