1seda1belinay bir ay önce kullandım. 90 küsürdü tam hatırlamıyorum fiyatını. Bende emziriyordum. Eczacı 1 hafta emzirme süt üretimi için sütünü sağıp at demişti. Sağlık ocağındaki ebeye sordum 2 3 güne emzirebilirsin bişey olmaz dedi çocuk doktoruna sordum o da aynısını söyledi. İlacı cumartesi gecesi içmiştim. Çarşamba sabahı başladım emzirmeye. 3 gün günde 4 kere falan sütü sağıp döktüm. Bi sıkıntı olmadı. Gebe de kalmadım ikinci adetimi gördüm. İçenler çok yan etkisi oluyor adet zamanı çok sancı ağrı yapıyor falan demişler ama ben ikinci kez adet oldum ilaçtan sonra her zamanki gibi normal geçti. Bebeğin kaç aylık. Benimki 9 ayın içindeydi. Ebe 9 aylık hemen hemen emzir bişey olmaz dedi. Bebeğin ayı önemli sanırım 6 aydan küçükse bir hafta olabilir belki emzirmeme süresi. Bi danış istersen sende doktoruna falan