Merhaba arkadaşlar, nasılsınız bebişleriniz nasıl?
Oğlum 10 Aralık 2018 doğumlu. Bu hafta çok zor geçti yaşına girdiğinden beri aşırı huysuzdu zaten bu hafta ek olarak en şevdiğü şeyleri bile yememe, uyku saatinden saatler geçmiş dahi olsa uyumak istememe eklendi. En zorlandığım ay bu ay diyebilirim. Huysuzluk, inatlaşma alışmıltımda şimdi her uyku ve yemek saati kaosa dönüyor bazen sinirlerime hakim olamayıp sesimi yükseltiyorum ama bin pişman olup özür diliyorum ne olduda böyle hiç anlam veremiyorum ülkenin hali zaten vahim allahtan tek dileğim şu zor günleri sağlıkla atlatalım, yaza, açıkhavaya, özgürlüğe kavuşalım 🙏😔