ozgersinada kizlar kizim normalde cok gec yatan bi kiz yani 11 12yi bulur. bugun 1 yas asisi oldu ve aksam 8den beri uyuyor birkere kalkti emzirdim uyudu. uyku yaparmi bu ası. ateslenmesinden korkuyorum surekli atesine bakiyorum :(
Burcu35 ozgersinada Bu aşı oğlumda uyku yapmadı ama genel olarak diğer aşıları yapmıştı. Takipte olun siz yinede
Ejderhahavva ozgersinada halsizlikten dolayıdır 3 aşı bu an da kolay olmuyor malesef vücudu halsizlesmistir arada ateşine bakin yeterli yarına düzelir inşallah 🤗