Yigit_bebekk Kızım 8 aylık.Bazen emerek bazen sallayarak uyur. Ama sorun şu ki ne zaman beşiğe koysak 10dakika sonra uyanır. Gece uykusuna erkenden yatıranlara çok imrenirim. Benim kızım erkenden uyku sinyali veriyor anlıyorum. Buraya kadar normal. Uyku rutinlerimiz var onları yapıyorum, emziriyorum buraya kadar da normal. Ama beşiğe koysam 10dakika sonra ağlayarak uyanır. Sonra ayağıma alırım salla babam salla. Ne sırt kaldı, ne bel, ne omuz ne de meme. 10bucukta yatağa gittik saat 1 buçukta anca uyudu. Birkaç gündür böyle. 8 aylık. Çoğunluk bu şekilde geçti. Gündüz de pek uyuduğu söylenemez.
Valla çok yoruldum. Ne zaman hadi yat kızım dediğimde yatacak hale gelir bilen varsa söylesin 😔