cok bunaldim 😔 Yurt disina tasinma karari aldik almanyaya geldim ben subata oglumla beraber esimdw vize onaylaninca gelicekti simdi bir aydir ayriyiz ve ne zaman sona ericek bu hasret belli degil her ülke giris cikislari kapati 😭😭 esim cok kötü durumda oglumuzun özlemine dayanamiyo evlatdan ayri olmak cok kötü ben bi saat ayri kalmaya dayanamzlem esimin bu durumu cok üzüyo beni Insallah tez zamanda kurtuluruz bu hastaliktan herkes uysa keske ve gerekmedigi sürece evden cikmasa 😔 Rabbim hepimizin yarsimcisi olsun