[silindi] Aysun__ 24 gunluguz bızde. Benım ılk 1 hafta bebek emerken sıkıyodu damaklarıyla sıkıstırıyodu cok agrıyodu ama suan alıstı oda bende gectı. Senın bebegınde mı sıkıstırıyor acaba ondan mı
Gizemiray02 Ben fito krem kullandım ama emzirmeden önce yıkaman gereken bi ilaç bi tek o iyi geldi. Kantoron yağı da kullandım pek anlayamadım etkisi oldu mu olmadı mi
Gizemiray02 Aysun__ fito kremin etkisi oldu iyi oldu su an bi yandan da gümüş kapak kullanıyorum bebeğim 47 günlük daha bu zamana kadar yara olmamasının sebebi gümüş kapaklardi bence onu da tavsiye edebilirim
[silindi] Aysun__ kesin ondandır benım de cok acıyodu yara olcak sandım ama olmadı agrı oluyodu her emmesınde. Tamamen bebegın kavrayışıyla alakalı canım ınsallah düzelir senınkıde
Aysun__ Gizemiray02 korona sebebiyle kaldığım yerde her yer kapalı açıldığı gibi alıcm mecbur 🙇tavsiye için tşkrler bu arada