Kizlar ben psikopata bağladım çünkü bebeğimde kuru oksurukvar ikigunudr ateş vardı geceleri çok kötü öksürüyor Corona mi bilemiyorum hastaneye götürmek istemiyorum ama içim içimi yiyor ne yapmalıyım sizce buarada saglikocagina gittik doktor bakmadı bile devlete yönlendirdi giden var mı hastaneye merk ediyorum çok mu kalabalık ne durumda hastaneler