ruhpastasi bizde dün olduk,aradım dağlık ocağını tek tek alıyoruz içeri dediler ,sabah 11 gibi gittik giderken alt değiştirme örtüsü götürdüm 2 tane serdim ,hemşireden rica ettim eldiveni değiştirin diye sağolsun hiç ikilemedi aşıyı olduk çıktık herhangi bir temas da bulunmadık bir yerle ve kişiyle ,gelince komple soyunduk,akşamına yıkadım oğlumu.
doktorumuz bunsüreçin uzayacağını ve bu aşıların da çok örnekli olduğunu söyleyince açıkçası gitmek zorunda kaldık