Hatice2626 Bebegim 5 ay 20 günlük suan doğduğundan beri sallayarak uyuyordu. Bugun hep uykusu çok geldiğinde beşiğine yatrdım battaniyesini de örttüm, emziğini verdim sadece 15 dk sonra kendi kendine uyudu hep artık çok uykusu geldiğinde böle yapacagım 😍
Balim-26 Hatice2626 bende onu yaptım canım sadece birgün sördü bu diğer gün yine sallanmak istedi🤦🏻♀️ Hevesini kırmak istemezdim
deletedmom763 Hatice2626 Bnm adamda doğduğundan beri hep uyku düzeni olan bi bebekti hala öyle ama diş dönemlerinde sapıtıyor 😀
Hilayse Hatice2626 diş çıkarırken düzeni bozuluyor ben 8 ay kendi kendine uyuttum 9 ay her türlü şeyi deniyorum
Huzurkokulum Tuba felaket tellali gibisin😂 ama yalan diyemicem benim oglumda aynisi oldu dis cikardi butun hersey degisti😂 simdi 15 aylik yeni yeni duzen oturtmaya calisiyorim 😑
Bahar1425 Tuba benim oğlum 6. Ayına girecek. Azı dişi şişmiş bugün yarın patlar. Önce ön dişler çıkmıyor mu. Neden böyle oldu. Bi de diş eti beyaz şişmiş vaziyette. Huysuzlukta var. Böyle mi oluyor.
Tuba Hatice2626 korkutmak istemem bizde 3üncü diş de başladı, ilk iki dişini çok rahat çıkarttı🤭 ama her bebek aynı değildir, inşallah sizde kalır bu düzen, çok rahat oluyor😍
Hatice2626 Tuba iki dişi zor çıkarttk inan ki 3. Kızardı ama ne zaman çıkar blmiyorum olsun ben braz rahat edeym de sonra bozulursa bozulsun
karalim Tuba 3.dişi mi çıkıyor 😱 ne güzel 14 aylık olacağız 8.diş çıkıyor… uykuları yine kötüleşti mahvediyor bebekleri bu diş
Tuba karalim hayır şuan 7 dişi var😂 sadece ilk ikisini rahat çıkarttıydı, 3üncü diş’den sonra zorlandı demek istemiştim🥰
Tuba Bahar1425 Normalde evet ön dişler çıkar ama bazılarında azi dişleri de ilk çıkabilir herkes de farklıdır yani. Evet maalesef öyle oluyor😔 Osanit diş toplarından bulabilirsen almanı öneririm, diş sancısına çok iyi gelecektir
Bahar1425 Tuba yarın alırım eczaneden iyi gelecekse hemen alıyım. Bende diş eti iltihabı olabilir mi diye düşündüm
Bahar1425 Tuba resim çektim ama yükleme nasıl yapılıyor bilmiyorum. Altta foto ekle diyor tıklıyorum (:][] gibi şeyler çıkıyor
Tuba Bahar1425 Herhangi bir fotoğraf yükleme sitesinden yükleme yapıp, sonu jpg, jpeg, png ile biten linki paylaşmanız yeterli. Görsel ile anlatım linktedir. 👇 https://forum.mutluanneleriz.com/d/401753-foto-raf-y-kleme
Bahar1425 Tuba 😀😀 ay İnan herşeye kafam çalışır bunda durdu 😀 bahar142525 instagram Adım ordan gönderiyim olur mu. Sizin neydi