Iyi geceler anneler bebeğim benim sut emdiği halde arıyor mama verdim yeni gece ve gündüz 1 2 defa oluyo. Emdiği zaman da doyduğunu anlayamiyorum uyuuor genelde emerken de .uyanması sık oulyor yoruluyorum bende dinlenme halim annem de kalyorym1 aydr. Gece de uyuklama halinde olunca sabrsız oluyorum .gunduz saatlerxe emip duran bebeğim gibi olan var mı. Bazen çok duzenli bazen zorlu geçiyor.