Kızlar merhaba. 4 Nisanda bebeğimin birinci ay aşısı var. Ne yapacağız bilmiyorum. Sağlık ocağı çok büyük tehlike. Hemşireyi arabaya çağırsak gelir yapar ama onda bir enfekte olmadığını nereden bilecegız? Siz nasıl yapacaksınız ne gibi önlemler alacaksınız? Bebeğimin yüzünü bir şeyle kapatsam gelince de hemen banyo yaptırsam diyorum. Sürekli bunu düşünüyorum.