Evden hiç çıkmadım türkiye de vaka görüldüğünden beri öncesinde de çıkmamıştım soğuk vs diye eşim çalışıyor dikkat ediyoruz ama işi gereği gün içinde bi çok insanla muhattap oluyor annemlere uzun zamandır görülmemiştim bu akşam geldiler ben çok sıkıldığım için onlarda çok dikkat ediyorlar annemin kronik hastalığı var ve evde yaşlı dedem var ekstra dikkat ediyorlar geldiklerinde de kapıdan girmeden kolonyalarını falan sürdüler kızımada çok yaklaşmadı lar bende eve Domestos lu su sıktım 1 saat durdular ama içim rahat değil hala başka ne tçyapılabilir siz neler yapıyorsunuz?