ttaazzeaannee Bebeğim 2 ay 10 günlük mama +meme gidiyorum çünkü doymuyor normalde günde 3 defa 60 cc mama veriyordum bu ölçeyi yükseltmek istiyorum kaç ölçek kaç kez vermeliyim mama+meme gidenler fikir verebilirmiii
Nurersel ttaazzeaannee 2. ttaazzeaannee 2 ay 21 günlüğüz Meme+mama gidiyoruz 3 saatte bir 90 cc Veriyorum
ttaazzeaannee ttaazzeaannee mesela gögsümün birini sağdıgımda 40 cc süt çıkıyor o sütü verip ardına tekrar mama mı vermeliyim vermem gerekse de ne kadae vermeliyim
Seymabaysan ttaazzeaannee benmde öyle oldu iki üç bazen bes dakıka emıyo bırakıyo daha da almak istemiyor biberonu istiyo yani 😀
Mercan2020 ttaazzeaannee 2 aylık 13 günlüğüz bizde tamamen duruma göre veriyorum ama son 10 gundur 3 kez 60 cc veriyorum dün gece yatarken 90 cc verdim içti.artık yatarken 90 cc vermeyi düşünüyorum.
ttaazzeaannee Mercan2020 bende ozaman yatmadan 90 cc vericeğim galiba çünkü karnı tok altı temiz gazı yok uzun süreli uykusa olmuyor aç mı diye de düşünüyorum ama çok fazla huzursuzluğu da yok
Sahanemm0311 ttaazzeaannee bebeğimiz memeyi bırakmasını istemiyorsanız ince borular var memenin ucuna bantla yapistirin diyer ucunuda bibirona köyün hem memeyi hemde mamayı yesin bebeğimiz ben ilk zamanlar öyle yapıyordum şimdi bebegin sadece beni emiyor mama yemiyor istemiyorda