Merhaba 2 gün önce doğum yaptım suan gögsüm taş gibi kocaman oldular süt geldi kendiliğinden çok akıyor. Ama bebek hem memede sürekli uyuyor hemde sanırım sert olduğu için gögsüm pek çekemiyor benim gögüsler taş gibi oldu çatladı çatlayacak resmen canımda acıyor sıcal kompres yapıyorum manuel pompayla sağdım işe pek yaramadı az çekti bende elektrikli baby plus gögüs pompası aldım şimdi onu denicem baska öneriniz varmı napmalıyım çok kötü durumdayım psikolojim bozuldu bebek ağladıkça