Zehraebarr Mrhb kizlar benim faranjitim var hamileyken doktor enfexia diye bir antibiyotik yazdi kullanmadim ama suan bebegimi 2 aylik emziriyorum enfexia kullansam sıkinti olur mu emzirme doneminde kullanan var mi?
Minnak_mavis Zehraebarr o ilacı bilmiyorum ama ben de grip oldum bebeğim 2 aylık falandı klamakson diye bir antibiyotik var onu verdi doktorum mecbur kullandım çünkü bebeğime de geçmişti grip sütümden sanırım..o sıra huysuzdu hiç emmek istemiyordu kendi rahatsızlığından mı yoksa sütün tadı mı değişmişti hiçbir fikrim yok
balasininanasi Zehraebarr Kızım 3 aylıktı mecbur kullandım emzirdikten sonra al demişti doktor bana. 1 tane almama rağmen kızım çok fena pişik oldu ve 2 gün hiç geçmedi. Bidaha almadım Tedaviniz için gerekliyse doktorunuza danışın. Ya da söyleyin doktora emziriyorum diye
Sekeremine Ben dogumdan sonra 2 hafta kullandim 400 mg dı ama düsüktü. Dr vermisti emziriyorumda ama kullanin diyemem🤷♀️
Zehraebarr balasininanasi emzirdikten sonra derken tam açarsaniz sevinirim simdi emzirdim mesele sonrasinda mi almam gerekiyor
balasininanasi Zehraebarr Kaç saatte bir emziriyosun demişti doktor. 2 saatte bir dedim. Geceleri dedi. Bazen 3 4 saat uyuduğu oluyo dedim. O zaman gece emzir uyut ondan sonra kullan dedi. Bende öyle yaptım 3 4 saat sonrada kızımı emzirdim. Sabah kalktığında pişikti