Cimcime Ben parmak emmiş bir anneyim 10 yaşına kadar :) dişlerim de ve parmağımda hiçbir sıkıntı yok çok şükür banada bırak büyüdün diyorlardı 8 9 yaşında Birgün bi akrabamiz 10 yaşına girince bıraktı muhabbeti gecmisti o yaşlarda bende 10 yaşına gelince birakicam dedim cocuk akliniyla tabi doğum günümün ertesi gün emmeyip biraktim kızımda emerse o yasa kadar belki ben o yaşta biraktim diye bırakır 😂😂
Ummumuhsin Cimcime nasıl bıraktınız acaba zorlandınız mı? Oğlum 7 aylık sol baş parmağını emiyor bayağı. Emzik tutmuyor uğraştık.beni bile emmiyor onu emeceğim diye.