Hunilianne Bebegim kronolojik 5 aylık düzeltilmiş 3.5 aylık ne kadar d vitamini kullanmalıyım? Yarın doktoruna soracağım daha önceden farklı bir markayi 3 damla kullanıyorduk ama fark ediyor mu bilemedim.
[silindi] Hunilianne Bu elinizdeki yetişkin için olanı yalnız. Bebek için 400 IU olanı kullanmanız gerekir.
Minaninannesii Hunilianne evet bebek icin olan hu değil açmadıysanız eczaneden değiştirin biz 4 ay 3 gunluguz 3 damla kullanıyoruz
Hbbess Hunilianne bu yetişkin için olan. Oğlum 4 ay 15 günlük 3 damla kullanıyoruz. Ya da 1 puf diyelim..
Minaninannesii Melegimsin fotoğrafını atamadım canım beceremedim olmadı ocean d vitamini u400 yazınca çıkıyor googleden https://m.vitaminler.com/urun/ocean-vitamin-d3-400-iu-20-ml-7483
Hunilianne Yaaa inanmıyorum biraz önce açtım resmen. 😊 ama alalı çok olmustu değişmezler ben kullanırım artık :)
Minaninannesii Melegimsin ben memnunum devit 3 verdim kızıma hem ishal hem de huzursuzluk yaptı o yüzden buna geçtim içeriği de temiz
1oglananasi Hunilianne canım bu yetişkinler için olanı . Bebekler için olanı 400IU olması lazım . Çok memnununmm alfıgınız zaman ıcınde damla cubuguda var fosfısıda var bnm oglum 2.5 aylık 1 puff yada 3 damla kullanılıyor. Saglık ocagının verdiginde paraben var . Oyuzden tercıh etmemiştim ben .