36+4 de erken dogum yaptım bebeğim 12 gün kuvözde kaldı , bugün tam 2 aylık ama bizi takip etmiyor hiç
Ellerimi gözlerine götürüyorum ama herhangi bir irkilme bile olmuyor
ve gözlerini aşırı derece de sağa sola hareket ettiriyor
gözüne flaş tuttuğum zaman yada güneş ışığı denk gelince gözlerini yumuyor ama harici bir tepki vermiyor lütfen yardımcı olun gözleri hiç görmüyor olabilir mi ?