mino01 Kırkımın çıkmasına 5 gün var. Kanamam son 1 buçuk haftadır hafif kahverenği şeklinde geliyordu, bu gün ise tekrar normal kan şeklinde gelmeye başladı. Doktorum 40 güne kadar normal dedi. Böyle bi durum yaşayan var mı ?