Elciin
Merhaba guzel anneler. Oğlum 4 buçuk aylık. 5. Ayda rota virüsünün 2. Dozu hariç aşı yok. 1. Sorum 6. Ayda kaç tane aşı var yine bacaktan mi.? 2.Sorum: oğlum 17 ocakta sünnet olucak. 16 ocakta gidip kan tahlili yaptiricaz doktorumuz böyle dedi. Aksilik 16 sindada 6. Ayın aşısı var. Aşı çok huzursuzluk yapıyor mu 1-2 gün önceden arttirabilir miyiz ? Yani asi ilıcak ertesi gün sünnet ağır gelir mi acaba ?