Göğüs ucu kullanabilirsiniz. 3,5 aylık oldu oğlum halen çekiyorum 😔sanırım bebeğin kavramasıyla alakalı Tabi ilk zaman gbi değil ama Yine de canım çok acıyor cildiye doktorunun verdiği ilaçı sürmezsem daha fena oluyor Çokta dikkat ediyorum her emzirmeden sonra yıkayıp kremliyorum gündüz gümüş kapak ve lansinoh krem kullanıyorum gece uzun uyuduğunda m-furo mant krem ile yine lansinoh göğüs pedi kullanıyorum.
Bura da okuyup çok şey denedim ama ben faydasını görmedim inş size önerilenler işe yarar 🙏