Merhaba arkadaslar kardeşimin çocuğu doğum esnasında suniyi beklerken kakasını yutmuş allahtan kardesim dayanamayıp sezeryan istedi eger sezeryan olmasaymis kaybedecekmisiz cevresinde yasayan basina gelen varmı bu konuda yaşadıklarınızı telkinlerinizi desteklerinizi rica ediyorum bebeğimiz yoğun bakimda 3 yada 4 gun kalacak suanlik doktor net bisey soylemiyor cigerde leke var ama kakadan dolayi olabilir diyorlar solunum destegi alıyordu solunumu duzelmis sayılır su saate doğru hem dua hem surecle ilgili tecrubelerinizi dinlemek istiyorum 🙏