Deletedmom133 Balim-26 😀😀benim.ki 3 bucuktan beri cok istekli doktoe 4 den sonra hafif hafif kucağında oturtmaya başla dedi oyle de kaldı 8 aylıkken kendi oturuyor du artik
Balim-26 Deletedmom133 bende kucağımda oturtuyorum çok istekli oturmaya ama tam oturtamıyorum genelde yerde battaniye seriyorum üzerinde uzanıyor. Sürünmeye çalışıyor