Mermeral Arkadaşlar bebeğim bugün banyo yaptı, 25 günlük. Rahatladığından mı bilmem çok uyuyor. Sizce de öyle mi, uyandırayım mı yoksa?
Deletedmom114 2 saati geçmemesine dikkat et canım. Kan şekeri düşüyor ve daha uzun uyuyor. Aslında uyuma hali değil resmen bayılma gibi oluyor. Su bebeği rahatlatır zaten uyur canım normal uyuması ama dediğim gibi 2 saat geçirme 🥀