Mamaqueen Ben aksam 8 , 8.30 gibi uyumadan bagliyorum sabah 9a kadar degismiyorum. Prima kullaniyorum sizintida olmuyor. Siz degisiyormusunuz?
2prensesannesii Mamaqueen ben evy baby kullaniyorum uyumadan önce degistiriyorum sabah 9 a 10a kadar uyuyoruz zaten uyaninca ilk is degistiriyorum . Hiç çıkmadı sizinti falan yapmadi pişikte yapmadi cok memnunum 👍
Cerenyrt Mamaqueen 10/11 gibi uyur uyumadam değişirim sabaha kadar değişmem sleepy kullanıyoruz. İlk doğduğu 2 ay hariç gece kaka yapması olmuyor. Çişte arada dolu olur her zaman olmaz
Deletedmom245 Mamaqueen uyumadan değiştiriyorum. Sabah uyandığında tekrar değiştiriyorum gece açmıyorum.
Akademisyenanne Mamaqueen ben gece 3 kez degisiyorum bezini. Cok cis yapiyor. Bir kez de kaka yapiyor. Pisik olmasin diye her emzirmeden sonra altini aciyorum. Bizimki de prima.
balasininanasi Mamaqueen 2 aylık olduktan sonra geceleri hiç değiştirmedim. Sabah kalkar kalkmaz değiştiriyorum ama hemen. Gece bağlarken pişik önleyici krem sürüyorum. 8de uyuturum 8de kalkar
[silindi] Mamaqueen Molfix kullanıyorum. Akşam 8 de bağlarım sabah 7 de uyanınca açarım. Bugüne kadar hiç sızdırma pişik yaşamadım.
Esraela_ Mamaqueen ilk 3 ay degistirdim gazli bi bebekti mecbur gazini cikariyodum zaten uyanmis oluyodu öyle degistiriyodum. 3. ayindan sonra biraktim degistirmeyi aksam 8-9 gibi bagliyorum sabah 7-8e kadar.