Ozge19 Doğum yapalı 2 ay oldu ara ara bitip başlayan kanamam var 1 hafta önce bitmişti tamamen şimdi yine hafif pembemsilik geliyo virüs yüzünden doktorada gidemiyorum normal doğurdum buarada benim gibi bu durumu yaşayan varmi normalmi aceba
Eylul08- Ozge19 tamam şimdi anladım evet hareket ettikçe geliyordu bende de. Normal bir durum için temizleniyor hala 3 ay olucak benim de ben ilk adetimi oldum
esila_naz Ozge19 Korkulacak bir durum yok bence benim kanamam tam 62 gün boyunca devam etti hergün damla damla geliyordu kendiliğinden geçti çok şükür…😊 Çok fazla geliyorsa eğer bir doktora git derim…
Busrabus Benim de 60 gün sürmüştü. Korktuğum için doktora gitmiştim normal demişti hatta benim normal de değil sezeryan olmasına rağmen. Annem de demişti ki için temizleniyor 😊 Şimdi de olmuyorum 6 ay oldu :)