sevimseker selam canımm
ben 5 ay sma kullandım mama zaten su gibi başka mama vermediğim için anlamamıştım ama sürekli doyuyor mu endişesi yaratıyordu bende sonunda değiştirdim
bebelac gold u önerdi doktorumuz ve memnunum. Ayrıca sma da daha yerken kakasını yapıyordu. Sanki içinde ishal yapıcı bişey ver gibi: yeşil kakaya gelince mama yiyen bebeklerde oluyor sıkıntı değil diye biliyorum tabiki yine doktorunuzla görüşün siz yanlış bişey demek istemem. Bu arada bebelac goldu siz neden bıraktınız