Fadimesrgz Alyam1119 bizde 7 bucuk ayligi, kilomuz 6500. 2900 dogduk bizde sma kullaniyoruz ek gidaya gectik tarhana yogurt kasik mamalarindan ve mam veriyorum bizde kilo almiyoruz. 3 aylikken bebelac gold denedim ama icmedi. Doktorada gidemedik bizde
Kalben17- Fadimesrgz ya biZde sma kullandık ama sanırım o mama kilo yapmıyor canım ben öyle kanıya vardım meme emmedi çünkü sonra doktorumuz ile görüşüp değiştirdik ve her ay 1 kilo değil ama 600 gram almış oldu 2 aydın kullanıyoruz ayrıca ek Gıda ve reçeteli mama da kullanmaya başladık nutrıcıa hazır mama 2 gün oldu 2 kere günde ondan da veriyorum fikir sizin ama sma belki iyi gelmiyor olabilir size de
AyseBirce @alyam1911 Fadimesrgz bizimde kılo alımımız cok az 7 aylık kilomuz 6500 sut alerjimizvar bızede doktor fantomalt mama verdo6 kalorısı yuksek mamaymıs cok iştahsız benim kızım
Batimoms Fadimesrgz benim oglan da 2600 dogdu suan 7 ay 10 gunluk 6650 bu yedikleri nereye gidiyor ben anlamadim. 2 aydir sabit kaldi. Sabah 7 de 120cc sut 09 30 10.gibi kahvalti. 12 00 de ara ogun yogurt yada meyve puresi icine ceviz badem koyuyorum. 14 30 gibi 120.cc sut. 17 30 sade yogurt corca 21 00 21 30 gibi muhallebi yada iyi geceler mamasi. Gece 00 00 da 120 cc sabaha kadar bu kadar. Bana cok yeterli geliyor ama nerde yanlis yapiyorum bilmiyorum
Fadimesrgz Kalben17- hangi mamayi kullaniyorsunuz? Baska mama alsam icmezse diye korkuyrm malum mama fiyatlari almış basini gidiyo. Doktora gideblsem konuscam da gidemiyrm
Kalben17- Fadimesrgz canım kesinlikle mamalar çok pahalı ve hakikaten bütçeyi zorluyor benim kızım beni hiç emmedi hep mamayla büyüyor sağlıkları yetinde olsun yeter diyelim🙏💕 ama benim doktorum istediğin mamayı deneyebilirsin ama bebelac gold u öneririm dedi bende aldım elimde diğer mamam dan varken 2 gün itti istemedi filan ama ben her öğünnzorla verdim ona alıştı gaz da yapmadı ve daha doyurucu olduğuna inandım. Ve severek içiyor suan denedim içmedi dediniz ama o denediğiniz sadece bebelac olabilir o değil bizim ki bebelac gold olanı kullanıyoruz
Kalben17- Alyam1119 bebelac gold mu peki sadece bebelac mı goldu kullanıyorum ben doktorum onu önerdi
Dsedaa Alyam1119 sma sadece bir ay kullandık ilk zamanlar normalde aptamil kullanıyorduk 1200 en az 1000 gr alan bebek 800 gram almıştı bence mamayı değiştirin biz hala aptamil kullanıyoruz tavsiye ederim
Kalben17- Alyam1119 canım bebelac gold daha iyi diye biliyorum ve goldu seviyorlar gold u sevmemesi imkansız demişti doktorum bende onunla başladım eğer değişme imkanınız olursa gold olanını alırsanız iyi gelir bebişe diye tahmin ediyorum
Nurkara21 Alyam1119 bence sma da sorun varr benim oğlumda almıyor hiçç bide onu yer yemez kakasını yapıyor sanki içinde ihsal yapıcı bişey var o mamanın anlam veremedim hiç
Alyam1119 Nurkara21 aaa evet nezaman versem arkasından yapıyor ya yaramıyormu acaba ishal gibi yapıyo
Kalben17- Nurkara21 aynı benim de bebeğim öyleydi kesinlikle katılıyorum size daha mamadınınyerken kaka yapıyordu
Nurkara21 Alyam1119 evet hatta eşim ne kadar iyi işte felan dedi ben de baştan beri ona anlatmaya çalışıyom ama bide mühendisinoğlu doğa rutkay aptamil kullanıyor araştırdımda bayağı biz baştan aptamil kullanıyoduk eşime birisi şeker var demiş yaaaa ikna edemedim adamı 🙈sonra biz tarttıştık evolvia aldım ondada kapıznoldu 5 gün yapmadı korkuyom değiştirmeye 😭ama aptamilde kararlıyım aptamilde şeker de yokmuş mühendisoğlu açıkladı bayağı
Kalben17- Çok güzel bir kanıya vardık, demek herkesde ay I daha mamayı yerken kakasını yapıyordu ben bunu baştan anlamamıştım ama mamayı değişince farkettirmeden artık öyle değil