Deren_Hatun Eliseninannesi iki tane korse aldım birisi askılı göbek bölgesine birisi de şort gibi aldım. Doğumdan sonra 2 kilom kalmıştı balon gibi sönmüştü gobegim korse hemen topladı sarkikligi
Deletedmom413 Deren_Hatun Sütyenle emzirmesi zor olurmu acaba :) Emzirme sutyeni kullaniyorumda sarkacak az kaldi 🤣
canyarim @32Merveserin32 hec valla doğru diyorsun nolursa olsun allah bize evladı nasip etmiş varsın olsun göbek sarkan göğüsler 😂😂😂😂 sezeryan izi ben herşeyi seviyorum o kızımın izleri😗😂
32Merveserin32 canyarim aynen valla evladın bukdr tatlı oldunu bılmıordm cok sukur allahım evlatlarımıza uzun ömürler versn inş
Brsmom Kızlar toparlayıcı kom marka mükemmel 6 yıl bu işi yaptım tavsıye ederım emzıren anne için altı balensız barbara modeli öneririm normalde 90 bedenim ama kimse anlamıyor toparlayıcı kullanınca
canyarim @32Merveserin32 amin 💖 aynen bende bukadar bal bukadar şeker aşk hayat nefes olduklarını bilmezdim hep söylerlerdi kendi çocuğun farklıdır diye gerçekten oyleymis:)
EsilYadem Rumeysaaa hamilelikten önce de büyükmüydü yani hamilelikle birlikte süt doluncada büyüyor ve sarkıyor. Ben hamilelikten önce 75 kullanıyordum şimdi 80-85 kullanıyorum çok şükür öyle sarkma bir durumum yok çünki çok küçüktü gögüslerim şuan orta halli oldu.
Asafmrym 32Merveserin32 😂😂 bnde bakıorum bakıorum canım cok sıkılıo sonra amann anneyim bn cocuk emziriorum diyip kendimi teselli ediorum 😂😂
32Merveserin32 Asafmrym aynen öyle oldu bıkere napalım bunalımamı girelim hem ne sısko ınsanlar var heryerinsarkmıs valla hepsıde öyle nir giyiniorkı en zayıf insan cesaret edemıor bosver önemli olan kendınle barısık olmak gerisi fasa fıso takmıcaksn saglık yerındeyse geriside olmiyversın cnm 🥰