nsyldz Ben kaynamis su kullaniyorum dogdugundan beri evdeyken bi bardakts yada cam kavanozda sakliyorim yapacagim zaman cezvede ilitip oyle mama hazrliyorm
xkyerva Mom084 iade edemiyorum bkaç kere kullandım ilk bir iki hastaneye gittiğimde zaten hiç mamaya yapma gereği duymamıştım sonradan farkettim ama baby plusun süt sağma makinesindende memnun kalmamıştım zaten kaç defa parçalarını değiştirdik yine aynı
Ozlem35 Benm 133 ckio hesapladığimda bunu kac saat arayla vermem gerekio peki bnm bebegm anne sutunude biberonla veriorm gecexe mamayla besliorjm
Heraninannesi Mervebtnrr bende a101 den aldim 1.5 litre su 2 gün boyunca sıcacık soğutuyorum o derece memnunum bende
Lokma xkyerva bu hafta a101 e termos geliyor. 13 lira civarı. İçi cam mutlaka al. 410 cc ama kapağı falan büyük olduğundan biraz iri. 12 saat sıcak tutuyor.
Lokma nsyldz çelik termoslar iyi değil gerçekten. A101 den aldığım bi harika çıktı içi cam. Bu hafta gelecek yine bi dene istersen