Kızlar merhaba 1 hafta önce sezeryanla doğum gerçekleştirdim. Dikişimim üzerinde karnımda önce kocaman bi morarma oldu sonrasında öğleden sonra dikişimden kan akmaya başladı. Şuandada içinden sıvı ile karışık kan gelmeye devam ediyor. Başına gelen varmı? Tekrar dikiş gerekmediğini söyledi doktorum ama sürekli sıvı ve kan gelmeye devam ediyo. Daha önce bu durumu yaşayan varsa nasıl ve ne zaman düzeldi dikişleriniz?