Merhaba arkadaşlar 10günlük sezaryen ile doğum yaptım. Kızım ilk günden beri göğsümü alıyor ama devamını getirip ememiyor. Bu sebepten dolayı beslenemediği için bir gece yogun bakımda kaldı mama takviyesi yaptılar orada biberona alıştı. Hala göğsümü ağzına veriyorum bir kaç saniye çekiyor ama yine devam ettirmiyor biberonla mama vermek zorunda kalıyorum. Sütüm de geliyor çok şükür sağıp yine biberonla vermek zorunda kalıyorum. Başına benşmkisi gibi bir şey gelen var mı ? Çok moralim bozuluyor acaba hiç mi kabul etmeyecek ne yapmam gerekiyor yardımcı olmak isteyen yazabilir mi? Lohusa bir anne olarak çok üzülüyorum endişeliyim😔