mihrosum Kızım 3 ay 24 gunluk bu zMana kadar konak falan yoktu suan kafasının heryerini kaplamış. Chıcco tarak almıstm yapıyorum ama gecmıyor. Saclarımızda dokuldu hep cok uzuluyorum. NE YAPSAM GECER 🙄
Mom987 mihrosum Saç dökülmesi normal bir şey yenisi gelicek. Saçlarına badem yağı sürüp konak tarağının ters yönüyle tarayabilirsin. Bir de şampuandanda oluyor.
Celestial mihrosum zeytinyağı sürüp 1 saat kadar bekletin, banyoda geriye doğru tarayın. Zeytinyağı karbonat karıştırıp süren de var. İlk seferde geçmeyebilir çoksa.
Gkhnn71 mihrosum bioderma abc konak kremi var onu al sür konak tarağı ile tara ve sadece durula sampuanlamana gerek yok bir zarari yok bunu yapinca geciyor zetyinyagi sürme bizde alerji yapti bioderma abc mavi kutulu internetten bulursun bi kac kez yap geçer
Eymenhatice mihrosum biz bir gün önceden vazelin sürdük sabah ince bir tarakla yavaş yavaş tarayıp çıktı sonra banyo yaptırdık sizde öyle yapın annelerin eski yöntemini kullandık bence bunu yapın 🤷🏼♀️
Eloweim Eymenhatice vazelin petrolden yapılıyor bence bu öneriyi yapmayın. Bıngıldak daha yumuşacık olduğu için içine çekebilir.
Snglll Bizimde olmuştu 2 veya 3 aylıkken bebek yağını banyo yaptırmadan yarım saat önce saç derisine güzelce yedirdim daha sonra banyosunu yaptırdım bunu bir haftada 3 defa falan uyguladım bir hafta sonra düzelmişti deneyin isterseniz
Eloweim mihrosum lütfen vazelin sürmeyin zeytinyağı varken bebeğinin başına neden petrol sürüyorsunuz.