Bebeğim 6.5 aylıkken mecburi işe başlamak zorunda oldum 3 hafta işe gittim iş yerim evime yakin oldugi için öğle arasi emzirmeye geldim 2 haftadir işe gitmiyorum ama bebegim uyanık oldugunda beni hic emmiyor uyurken ve gece emiyor başka türlü asla emmiyor işe basladiktan sonra oldu şuan 8 aya yakiniz uzuluyorum niye öyle oldu diye benim durumumu yasayan anneler varmi