Arkadaşlar kızım 7 ay 1 haftalık. Yenidoğan zamanında da vardı o normal ama uyku aralığı hala çok az uyuyo uyanıyo 1 saate kalmadan yine uykusu geliyo iyi hoş güzel de uyku da problem surekli ayagımda 30 dkda bir uyanıyo hep sallıyorum. 2 saat uyusa bile (uyanmalarla beraber) kalktıgında hala uykusu var oluyo. Günü hep esnemekle göz ovusturmakla geçiyo